تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

سنگینی

خوب یادم نیست ..با همان قیافه هفت سالگی بودم باز...

همه جا پر از غبار هزار ساله بود...نان های خشک کپک زده ...غرفه های کهنه خالی...

...خاک گرفته..

جارو و خاک اندازم دستم بود ...آدمهای آشنا و غریبه ...می آمدند..می رفتند...

سعی می کردم تمیز کنم ...سعی می کردم پاک کنم...آن غبار هزار ساله سنگین را...

سخت بود...فکر نمی کردم اما...

نان های خشک کپک زده را بیرون می ریختم از توی غرفه ها...

آدمها رنگی بودند...من و خانه ام سیاه و سپید...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
فقط همین!

نینا جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ http://nina30may.blogfa.com

مریمی من آدرس عوض کردما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد