تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

رویاهایم راست از آب در آمده اند...گفتم به تو بعد از سالها..

به تو که مادرم شده بودی  با تمام غریبگی ات...

و من آموختم از تو مهربانی را ؛بوی خوب را و زن بودن را به تمامی...

حالا بیست سال گذشته ...و من تمام این سالها را با بوی آن ملحفه های تمیز و کیک شکلاتی های انگلیسی بعد از مدرسه و  نانهای داغ توی فر ...با یاد آن آرامشی که تو برای دختر نحیف و غمگین دوازده ساله در آن روزهای جنگ و بمباران ساخته بودی زندگی کرده ام...

گفتم به تو که می آیم و صدایت از شادی بغض داشت...مهربان بودی هنوز ...

حالا از این فرودگاه تا آن فرودگاه فقط شش ساعت راه است....راهی به درازای بیست سال...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ

سفرت خوش مریم ماه من

کی آ شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ق.ظ http://allaboutmyteacher.blogfa.com

چرا همیشه اینطوری ؟
چرا همیشه اینقدر اتفاقی ؟
من یهو می یفتم تو بقل وبلاگ تو .
بعد از ماه ها
دوباره تو
دوباره درباره ی تو
دوباره خود (کسره) خود(کسره)‌ تو !

اوهام سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

چقدر بزرگ است مادر بودن گویی او همه ی بار جهان را بر دوش می کشد تا ما به جایی برسیم که هستیم...یاد ترانه ی وبلاگ خوابگرد می افتم و یاد میلیاردها مادر که در طول تاریخ آمدند و رفتند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد